onsdag 10. desember 2008

Skognvideo!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint;)naboane våre har fått rullegardin i alle vindauga etter helga..hm, eg skjønnar ikkje kvifor!;) Bra du spelar freia-spelet Martine,haha:) -Sy-

gerd solveig sa...

kjekt å se koss dåkk leve i skogn! såg veldig koseligt ud! :) me snø og alt! heldigen..
send litt øve t meg då, ca rundt den 20.desember!:) takk:) kos dåkk masse, vakre jenter! klem gerd solveig /

Anonym sa...

de var jo kjempekoselig !

Flått altså :)

Anonym sa...

Synnøve: Naboene deres er så flotte! Skjønner ikke at de har anskaffet rullegardin... Og du, jeg spiller freia-spillet titt og ofte. Eg liker det!

Gerd Solveig: Vi skulle gjerne sendt over litt snø til deg! Håperd du får litt til den store dagen :)

Per: Takk takk!

Anonym sa...

Fint. Hvem sover oppe i Martines køyeseng?

Anonym sa...

Jon Vetle: Takk. Tja, hvem vet. Den er iallefall ledig til den som måtte ønske det. Nesten...

Per Sigve sa...

Yes då komme eg etter julaferien.

Det blir kjempegøy