tirsdag 16. desember 2008

Hjemhjemhjemhjemhjem!


I går så jeg en jente på togstasjonen som ble møtt av sin pappa. Han ga ho en god klem og sa: "Ååå, velkommen hjem!"
Jeg gleder meg til pappan min skal møte meg på flyplassen jeg :)

Og en ting til. Det er ikke alle fedre som sover i lavvo på flyplassen mange dager før dattera hans kommer hjem til jul. Men det gjør nemlig min! ;)
OG, jeg må heller ikke glemme MAMMA som har lovet å varte opp med frokost. Jeg gleder meg!

Og hvis dere lurer, JA jeg vil hjem :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

God tur heim - det blir bra! Du er søt<3
-Synnøve

Anonym sa...

Jeg vil bare legge til at min pappa venter i lavoen på Toten.

Anonym sa...

Hvis pappa har sagt at han sover i lavvo så er det bare skryt, jeg så han nemlig uten lavvo i går.
Men velkommen hjem er du uansett!!:)

Rag

Anonym sa...

Nei, er det sant? Og jeg som trodde på han... Jaja, satser på at det blir en heidundranes velkomst alikevel:) Blir vanskelig å slå snømann episoden for noen år siden da! Sitter friskt i minne :)

Mar

Anonym sa...

Eller.. det kan jo hende han var på vei til lavvoen, jeg skal ikke si noe for sikkert..

Men hvis jeg husker riktig, og det gjør jeg nok;), så har både du og chr blitt ønsket velkommen av snømann. Hmm, forsyne meg, jeg har aldri blitt ønsket velkommen hjem av noen snømann. Du fikk til og med velkomst av en ekte snømann. haha, det hadde jeg faktisk glemt het til nå!