fredag 31. oktober 2008

Teknisk avdeling Skogn informerer:

Vet dere hva? Vi har jammen meg funnet grunnen til at vi ikke får så mange kommentarer! Ja, det har vi jammen meg gjort. Så nå, kjære alle dere som ikke har fått til å legge igjen en kommentar, kan dere legge igjen så mange dere vil! For den tekniske avdeligen i Skogn har funnet feilen. Flott ;) (for det var vel det som var grunnen til få kommentarer? Iogmed at bloggen vår er utrolig spennende, så fant vi ut at det ikke kan stå på innholdet...)

Ellers har vi det finfint. Vi jobber en del for tiden, men det er egentlig bare trivelig. Og, idag når vi sto opp, snødde det! Jippi :) (Og nå er det meste borte...) MEN, det snødde!
Nå skal vi snart på magneten kjøpesenter og spise is med en mor og en datter fra foreningen. Det er jammen hardt arbeid vi driver med her... ;) Ha en fin fredag videre!

6 kommentarer:

Cathrine sa...

Jeg leser bloggen deres selv om jeg ikke legger igjen kommentar assa. Men kanskje jeg skal begynne å legge igjen spor? Virker som en morro jobb dere har=)

Anonym sa...

Bra jobba! Nå har visst min bedre halvdel på det tekniske området fiksa opp i ulumskhetene;) For jeg satser på at det er deg Martine! Ikke det at jeg ikke har troa på Solveig..

Vil gjerne se litt Skogn-natur jeg, går et an å bestille bilder på bloggen?

Blogg i vei! Rag:)

Anonym sa...

Godt tippa kjære søster! Klart det er tekniske Martine som har fiksett opp i ulumskhetene ;)

Skogn-natur skal du få se. Snart snart. Så følg med!

Anonym sa...

Selv om det godt kunne ha vært meg bare så det er sagt.

Anonym sa...

Jeg er en ivrig leser :o)

Else Karin sa...

eg har et heilt fantastisk tips!! gå inn på http://google.com/analytics
der kan dåkke registrere dåkke, og gjere nåke greier, og når dåkke har gjort d, kan dåkke sjå kor månge folk som e innpå bloggen dåkka! eg har nettopp bjynt, og e heilt lykkeli, d e jo fleire enn meg sjøl som lese bloggen min! verdas beste oppfinnelse! og sia eg e litt teknisk, eg òg, sånn som dåkke, so kan dåkke bruke meg som vegleiar :) so sei frå te meg viss dåkke trenge hjelp! :)

og, eg digga dåkke! når eg ska lese nåke morsomt, berre går eg inn på bloggen dåkka ;)